01.09.20

Юлія Данилова для ELLE Decoration "ЕТАПИ ВЕЛИКОГО ШЛЯХУ"

Юлія Данилова для ELLE Decoration

ЕТАПИ ВЕЛИКОГО ШЛЯХУ

Domio Group відзначає десятирічний ювілей. Ми поговорили з співвласницею компанії і за сумісництвом запрошеним редактором нашого видання Юлією Данилової про те, що значить для неї ця дата.

Текст: Соня Забуга

ПОЧАТОК

Все народилося з бажання пов’язати своє життя з позитивними речами. Дизайн, безсумнівно, – одна з них. Хоча точкою відліку в розбудові нашої компанії було усвідомлення, що цілісний інтер’єр – це не просто дизайн як такий. У нього є свої складові: меблі, світло, аксесуари. Коли ми тільки починали, нас було лише кілька людей, а сьогодні, коли компанія відзначає свій перший ювілей, колектив Domio Group налічує п’ятдесят осіб. Пам’ятаю, я чи не кожен день прокидалася з думкою про те, як перевершити власні можливості. Бажання рухатися швидше, вище, сильніше є у нас і сьогодні. Десять років – значуща дата. Всі етапи нашого становлення, кожен період були по-своєму цікавими і драйвовими. Ми вже давно не женемося за кількістю. Наш пріоритет – якість, а стратегія – як можна більше фокусуватися на процесі, відточувати деталі.

ПАРТНЕРСТВО

Предмет особливої ​​гордості – співпраця з Hermes. У нас підписаний довгостроковий контракт. Але наш шлях до спільної роботи був довгим. Це консервативний бренд, вкрай вибірково відноситься до своїх потенційних бізнес-партнерів. Вони холодні і закриті до тих пір, поки ти не стаєш частиною їх бізнес-комунікації. Але як тільки цей етап пройдено, тебе приймають у велику дружну сім’ю. Hermes насамперед дорожать своєю репутацією і тільки потім турбуються про прибуток, обороти і продажі. Ми, звичайно ж, намагаємося відповідати філософії бренду, поважаємо їх правила, приймаємо закони їх бізнес-стратегії і ретельно дотримуємося всіх інструкцій. Пам’ятаю, як на чергових зборах я поділилася своїми переживаннями через те, що ми не завжди досягаємо поставлених планів реалізації. На що представник компанії відповів мені: «У першу чергу нас цікавить те, як представлений бренд у вас на ринку, його подача, імідж. І в цьому сенсі ви все робите правильно ».

ДАР ПЕРЕКОНАННЯ

З усіх брендів нашого портфоліо Loro Piana – рекордсмен за кількістю відмов: коли ми тільки починали вести переговори про співпрацю, нам сказали «ні» п’ятнадцять разів. До сих пір пам’ятаю їх досить категоричні аргументи: «Ми не плануємо відкривати колаборації в Україні в найближчі десять років. У нас є шоу-руми в Мілані, Парижі та Лос-Анджелесі. Україна поки не входить в наші плани ». Зате сьогодні ми дуже пишаємося тим, що нам вдалося відкрити інтер’єрний простір Loro Piana Interiors, єдиний на пострадянському просторі. Це не корнер, не шоу-рум, а магазин, який є власністю нашої компанії. Нам видали великий кредит довіри: кожен, хто заходить в київський Loro Piana Interiors, повинен відчувати такі ж емоції, як якщо б він виявився в одному з бутиків бренду в Мілані, Парижі або Лос-Анджелесі. Сьогодні я на 100% відчуваю себе частиною команди Loro Piana і пишаюся тим, що у нас з головним офісом встановилися взаємини на зразок батьків з дітьми. Ми не говоримо «вони» – говоримо «ми».

МИСТЕЦТВО КОМПІЛЯЦІЇ

Бренди, з якими ми співпрацюємо, дуже педантичні в питаннях презентації на чужих майданчиках. Вони контролюють буквально все – від розстановки предметів до сусідства з іншими корнерами. Одного разу у мене виникла трохи божевільна ідея зробити компіляцію Poliform і Hermes, показати, наскільки органічно можуть виглядати разом ці два бренди. Я рада, що Гайя Спінеллі – нинішня власниця компанії – підтримала мене в цьому починанні. Для неї бренд Hermes не може зрівнятися ні з чим, він її улюблений, вона обожнює все, що пов’язано з ним. «Нехай це буде наш експеримент», – дала мені добро Гайя. З тих пір у нас в просторі Poliform завжди є об’єкт бажання: предмет меблів з нової колекції, до якого я обираю оббивку Hermes і комбіную з оббивкою Poliform. Виходить справжнісінький арт-об’єкт, єдиний в світі і неповторний у своєму роді. У мене вдома теж знаходиться перше крісло, яке ми оббили текстилем Hermes в комбінації зі шкірою Poliform. Дуже пишаюся ним, воно піднімає мені настрій.

ВЕЛИКІ БРЕНДИ VS МАЛЕНЬКІ

Невеликі сімейні мануфактури – особлива історія для нас. Взяти, наприклад, іспанськИЙ бренд Santa & Cole. Його складно віднести до категорії must-have: у нього вкрай стримана стилістика, від нього не варто чекати вау-ефекту. Але при цьому моделі Santa & Cole існують поза часом: колекції багато в чому натхненні дизайном 60-х років минулого століття і випускаються практично без жодних змін. Неймовірно універсальні, органічно вписуються в домашній інтер’єр. Предмети Santa & Cole будуть радувати не одне покоління вашої родини. І так, саме такі речі надають особливий затишок вашому житловому простору. Ось чому ми звертаємо увагу наших клієнтів на подібні бренди, намагаємося прищеплювати до них любов.

ФІЛОСОФІЯ СМАКУ

Для мене вона укладена в словах куратора Лондонського університету мистецтв Венді Андерсон про те, що інтер’єр цінується не за кількістю вкладених грошей, а по тому, яка в ньому міститься ідея. Дуже довіряю її порадам у всьому, що стосується нашої професії. Венді любить повторювати: «Звертайтеся до свого бекграунду і не бійтеся міксувати його з сучасним. Діставайте з сімейних архівів старі речі і будуйте навколо них історію. Прищеплюйте цю традицію своїм дітям. Створюйте свої інтер’єри не тільки з новими, яскравими, ультрамодними «глянсовими» меблями, але і з речами з родоводом, які несуть культурний сенс ».

З БЛАГИМИ НАМІРАМИ

Талантам треба допомагати. Якщо у тебе є бажання перевернути світ, тобі необхідно дати можливість потрапити в потрібне місце в потрібний час. У нашому випадку це означає обзавестися відповідними контактами. А далі все тільки в твоїх руках. Британська асоціація SBID – те саме місце, де бажання зустрічаються з можливостями. Ми допомагаємо молодим талантам набути впевненості і отримати хороший старт. SBID на 100% соціальна ініціатива. Ми все робимо за свій рахунок, своїми ресурсами, своїм часом, своїм фінансуванням. Молоді дизайнери отримують гранти на піврічне стажування в Лондоні, причому в топових дизайнерських студіях, де у них є можливість зануритися в реальну роботу, щоб після повернення додому втілити на практиці свої знання.

ASSOULINE – БІЛЬШЕ, НІЖ ПРИСТРАСТЬ

У мене була давня мрія: знайти ідеальну бібліотеку. Таку, яка не просто стала б частиною інтер’єру, а була б чимось більшим. Дарувала позитив, драйв, емоції. Одного разу друзі привели мене в лондонський бутік компанії Assouline в районі Піккаділлі, і я зрозуміла, що нарешті знайшла те, що шукала. Assouline, на мій погляд, зуміли осягнути головний секрет у видавничій справі – передати емоцію через фотографії. Вони тісно співпрацюють з кожним з брендів, про який видають свої книги. Це і робота з архівами, і підготовка абсолютно нового контенту з нуля. На створення їх книг йде чимало часу. В середньому близько року, якщо ми говоримо, наприклад, про культову лінійку The Impossible Collection. Тримаючи в руках ці альбоми, розумієш, чому. Це справжній шедевр, в якому відчувається колосальна праця. Їх релізи про творчість Пікассо або життя Сен-Лорана в редакції особистого біографа дизайнера Лоранс Беноїм – як жива легенда. До речі, саме у Assouline я навчилася тому, що книга повинна «жити» в розкритому вигляді. Вранці, за чашкою кави на столику, потрібно перегорнути сторінку альбому, щоб перед твоїми очима виникла нова сторінка. А значить, і нова глава, свого роду нову подорож.

НОВІ ГОРИЗОНТИ

Рада анонсувати наше нове співробітництво зі світовим лідером в нерухомості – Sotheby’s International Realty, який незабаром відкриє двері свого офісу в Києві. Ukraine Sotheby’s International Realty буде спеціалізуватись на продажі та оренді преміальної нерухомості, а також в інвестиційній нерухомості для клієнтів по всьому світі. Domio Group бере участь у запуску компанії в Україні. Ми чекаємо цього з нетерпінням, оскільки майбутній простір стане одним з must visit місць в Києві.