Як здійснити покупку в онлайн магазині domio.ua

Навіщо мені реєструватися?

Реєстрація на сайті дозволяє відстежувати історію замовлень, вести список обраних товарів, а також заощадить час на шопінг. Введені одного разу дані автоматично відображатимуться при замовленні (якщо ви поставити галочку “Запам’ятати мене”). Крім того, реєстрація дає можливість отримувати інформацію про нові надходження онлайн-магазину domio.ua.

Як зареєструватися?

При оформленні заказу заповніть коротку анкету та поставте галочку “Зареєструватись”, підтвердити свою згоду з умовами користування та завершити реєстрацію за посиланням, відправленим на email.

Передаватиметься комусь моя інформація?

Ні. Ми гарантуємо конфіденційність даних. Уся інформація використовується тільки для забезпечення високого рівня сервісу та не переходить третім особам.

Як зробити замовлення?

Якщо ви обрали товар, треба додати його в кошик. Для оформлення замовлення слід вказати особисті дані, зручні способи оплати та доставки. Для підтвердження замовлення менеджер передзвонить і уточнить додаткові деталі.

Як відмінити або змінити замовлення?

Просто зателефонуйте за номером +38 067 239 88 80 і наш менеджер відмінить або відкоригує замовлення. Якщо замовлення вже сплачено карткою, гроші повернуться на рахунок покупця впродовж терміну, який залежить від політики установи, що випустила картку.

Чи можу я повернути придбаний товар?

Так, впродовж 14 днів з моменту купівлі, за умови повного збереження товару і усіх його деталей (ярликів, бірок, упаковки і т. п.) та приналежності до групи товару, який підлягає поверненню (перелік товарів, що не підлягають поверненню, в розділі “Обмін та повернення”). Для цього треба подзвонити за номером +38 067 239 88 80.

Чи можу я обміняти товар?

Впродовж 14 днів з моменту купівлі, якщо товар не використовувався, його можна обміняти, за умови що він належить до групи товарів, які підлягають обміну (перелік товарів, що не підлягають обміну, в розділі “Обмін та повернення”).

Як здійснюється доставка товару?

Доставка по Києву та Україні здійснюється кур’єрською службою “Нова пошта”. Детальніша інформація в розділі “Доставка”.

Як швидко здійснюється доставка товару?

Після підтвердження замовлення доставка здійснюється впродовж 24 годин по Києву та 48 годин по Україні у звичному режимі. Просимо звернути увагу, що у зв’язку з воєнними діями на території України строки доставки можуть змінюватись в залежності від ситуації.

Яка вартість доставки?

Доставка замовлень онлайн-магазину domio.ua здійснюється за тарифами кур’єрської служби “Нова Пошта”.
Якщо в замовленні присутні великогабаритні предмети (предмети освітлення, меблі), менеджер інтернет – магазину зв’язується з покупцем і уточнює деталі і вартість доставки.

Як сплатити замовлення?

Сплатити замовлення можна:
– готівкою при самовивозі із шоу-румах Domio Home Interiors та Loro Piana Interiors (вул. Болсуновська, 2, м. Київ);
– банківською карткою на сайті domio.ua та шоу-румах Domio Home Interiors та Loro Piana Interiors (вул. Болсуновська, 2, м. Київ).

Безпеку платежів по картах на нашому сайті забезпечує платіжний сервіс Portmone.com.ua.

Детальніша інформація в розділі “Оплата”.